×

Privatumo politika

 

 

Ši privatumo politika parengta vadovaujantis 2018 m. gegužės 25 d. – Bendruoju duomenų apsaugos reglamentu (2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentas (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo). ir reglamentas: Europos Sąjungos bendrasis duomenų apsaugos reglamentas (BDAR). Ši privatumo politika nustato UAB "Arkisa" ir jos filialų asmeninės informacijos, gautos iš asmenų, besinaudojančių UAB "Arkisa" produktais ir paslaugomis, ypač "SAFECAR" programėle, naudojimo taisykles.

 

 

Įvadas

 

Naudodamiesi paslaugomis  “UAB Arkisa”: {SAFECAR programėlė, www.safecardriver.lt}.Jūs pateikiate mums savo asmens duomenis. Šiame dokumente aprašoma, kokius asmens duomenis renkame, kaip juos naudojame ir kada jais dalijamės su trečiosiomis šalimis, taip pat kokias su šiais duomenimis susijusias teises turite. Norėdami susidaryti bendrą vaizdą apie tai, kaip užtikriname savo vartotojų privatumą,

 

 

1.Terminai ir apibrėžimai

 

  1. Šioje privatumo politikoje, jei tekste aiškiai nenurodyta kitaip, šios sąvokos turi šias reikšmes:

 

«UAB Arkisa» – įmonės kodas: 301145820, buveinės adresas: Vilniaus gatvė 17A /Mickūnai/Vilniaus rajonas;

 

"Taikymas" – organiatoriaus įmonės {UAB Arkisa} automatizavimo programinės įrangos paketas,  taip pat visas susijusių produktų rinkinys, įskaitant programas vairuotojams  {SAFECAR Driver},  keleiviams {SAFECAR}, pagalbinių paslaugų rinkinį;

 

"Sutartis" reiškia bet kokią sutartį ir (arba) sutartį, įskaitant licencinę sutartį, sudarytą su Vartotoju, apie kurią informacija pateikiama Programoje.

 

"Asmens duomenys" reiškia bet kokią informaciją, tiesiogiai ar netiesiogiai susijusią su Vartotoju ir (arba) trečiosiomis šalimis, apie kurią informaciją pateikia Vartotojas, naudodamasis Programėle.

 

"Vartotojas" reiškia bet kurį fizinį ar juridinį asmenį ar individualų verslininką, kuris naudojasi Programa bet kokiu kiekiu ir su kuriuo buvo sudaryta Sutartis.

 

 

  1. Visi kiti Privatumo politikos tekste esantys terminai ir apibrėžimai aiškinami pagal Sutartį, Sutartį ir Lietuvos Respublikos teisės aktus.

 

  1. Privatumo politikos antraščių (pastraipų) pavadinimai yra skirti tik privatumo politikos teksto naudojimo patogumui ir neturi pažodinės teisinės reikšmės.

 

  1. Privatumo politika buvo sukurta ir turėtų būti aiškinama pagal Lietuvos Respublikos įstatymus.

 

  1. Programos naudojimas reiškia Vartotojo sutikimą su Privatumo politika ir jos sąlygomis.

 

 

 

  1. Duomenų rinkimas ir naudojimas

 

Mastas

 

Privatumo politikoje aprašoma, kaip "įmonė" ir susijusios įmonės renka ir naudoja asmens duomenis, kad galėtų teikti paslaugas naudotojams. Ši politika taikoma visiems "įmonės" programų, svetainių, funkcijų ir paslaugų vartotojams visame pasaulyje. Ši politika taikoma:

Ši politika taip pat taikoma vartotojams, kurie teikia duomenis bendrovei, kai kreipiasi dėl įmonės paslaugų naudojimo, taip pat vartotojams, kurių duomenis įmonė gauna teikdama paslaugas. Visi šie asmenys šios politikos tikslais vadinami vartotojais.

 

Šiame dokumente aprašytos taisyklės taikomos tik tais atvejais, kai jos atitinka regionų, kuriuose veikia "įmonė", įstatymus. Taigi, jei tam tikros politikos nuostatos prieštarauja tam tikro regiono teisės aktams, jos joje netaikomos. Jei turite klausimų apie jūsų šalies ar regiono reglamentus, susisiekite su mumis.

 

 

 3.Duomenų valdytojas

 

Klausimus, komentarus ir skundus dėl "įmonės" duomenų tvarkymo galima siųsti duomenų apsaugos institucijai.

 

Asmens duomenis tvarkome savo šalyje Lietuvoje, "Bendrovė" neperduoda vartotojo informacijos už šalies ribų, naudodama galiojančių įstatymų patvirtintus mechanizmus.

 

 

 

 

  1. Renkama informacija

 

"Bendrovė" ir kitos įmonės renka šią informaciją šių asmenų vardu:

  1. Jūsų pateikti duomenys

Tai apima:

 

 

 

  1. Duomenys, sukurti naudojant "įmonės" paslaugas

Tai apima:

 

Priklausomai nuo naudojamų "įmonės" paslaugų, programos nustatymų ir pasirinkto prieigos lygio, "įmonė" gali rinkti tikslią ar apytikslę informaciją apie jūsų buvimo vietą pagal GPS, "Wi-Fi" ir IP adresų duomenis.

 

Mes renkame duomenis apie operacijas, susijusias su paslaugų naudojimu, įskaitant užsakytų ir teikiamų paslaugų tipą, užsakymo ir pristatymo duomenis, paslaugos datą ir laiką, kainą, kelionės atstumą ir mokėjimo būdą. Be to, kai kitas vartotojas įveda jūsų reklamos kredito kodą, galime susieti jūsų vardą su to asmens duomenimis.

Mes renkame informaciją apie jūsų sąveiką su programos paslaugomis, įskaitant duomenis apie prieigos datą ir laiką, naudojamos programos funkcijas ir peržiūrėtus puslapius, programos ir kitų sistemos elementų gedimus, naršyklės tipą ir trečiųjų šalių svetaines bei paslaugas, kurias naudojote prieš gaudami įmonės paslaugas. Tam naudojami slapukai, pikselių žymos ir kitos technologijos, kurios sukuria ir naudoja unikalius identifikatorius. Daugiau apie šias technologijas skaitykite dokumente  «Cookie Statement» (https://wikimediafoundation.org/wiki/Cookie_statement).

 

Galime rinkti informaciją apie įrenginius, kuriuos naudojate prieigai prie "programos" paslaugų, įskaitant duomenis apie įrenginio modelį, IP adresą, operacinę sistemą ir jos versiją, programinę įrangą, failų pavadinimus ir versijas, pageidaujamas kalbas, unikalius įrenginio identifikatorius, reklamos identifikatorius, serijos numerius ir įrenginio judėjimą, taip pat informaciją iš mobiliojo ryšio tinklo.

Vartotojai gali susisiekti su "įmonės" darbuotojais per programas, svetaines ir kitas "įmonės" paslaugas. Pavyzdžiui, vairuotojai-partneriai ir transporto paslaugų naudotojai, taip pat kurjerių partneriai ir užsakymų gavėjai gali skambinti ir rašyti vieni kitiems neatskleisdami telefono numerių. Teikdama šią paslaugą, įmonė gauna skambučių ir SMS duomenis, įskaitant skambučio ar tekstinio pranešimo datą ir laiką, taip pat tekstinių žinučių turinį. Bendrovė taip pat gali naudoti šią informaciją teikdama palaikymą (įskaitant ginčų tarp vartotojų sprendimą), siekdama užtikrinti saugumą ar apsaugą, tobulinti savo produktus ir paslaugas, taip pat analizės tikslais.

 

Tokie šaltiniai yra:

"Bendrovė" gali sujungti šių šaltinių duomenis su kita turima informacija.

 

 

5.Informacijos naudojimas

 

"Bendrovė" surinktą informaciją naudoja šiais tikslais:

  1. Produktų ir paslaugų teikimas

Surinkta informacija yra būtina norint teikti, individualizuoti, palaikyti ir pagerinti "įmonės" produktų ir paslaugų kokybę. Visų pirma tokia informacija naudojama šiais tikslais:

 

  1. Sauga ir apsauga

Mes naudojame jūsų duomenis, kad užtikrintume mūsų paslaugų saugumą, apsaugą ir vientisumą.

Visų pirma, mes:

 

  1. Parama

"Bendrovė" naudoja surinktą informaciją, įskaitant palaikymo skambučių įrašus po atitinkamo pranešimo ir gavusi jūsų sutikimą, kad padėtų, kai susisiekiate su palaikymo tarnyba, įskaitant:

 

  1. Tyrimai ir plėtra

Surinktą informaciją galime naudoti produktų ir paslaugų testavimui, tyrimams, analizei ir kūrimui. Tai leidžia mums pagerinti mūsų paslaugų saugumą ir patikimumą, kurti naujas funkcijas ir produktus bei tobulinti draudimo ir finansines programas, susijusias su įmonės paslaugomis.

 

  1. Vartotojo sąveika

"Bendrovė" naudoja surinktą informaciją, kad palengvintų bendravimą tarp vartotojų. Pavyzdžiui, partnerio vairuotojas gali išsiųsti tekstinį pranešimą arba paskambinti vartotojui, kad patvirtintų paėmimo vietą. Valdymo kambario darbuotojas arba partneris dispečeris gali paskambinti klientui ir pateikti informaciją apie užsakymą.

 

  1. Pranešimai iš "įmonės"

Bendrovė gali naudoti surinktą informaciją siųsdama jums pranešimus apie produktus, paslaugas, akcijas, tyrimus, apklausas, naujienas, pakeitimus ir įvykius. Bendrovė taip pat gali naudoti šią informaciją reklamuodama ir organizuodama konkursus ir totalizatorius, vykdydama įsipareigojimus išmokėti laimėjimus ir apdovanoti prizus bei teikdama jums tinkamus pranešimus ir turinį, susijusį su mūsų paslaugomis ir verslo partneriais. Taip pat galite gauti tokius pranešimus pagal savo vartotojo profilio nustatymus. Europos Sąjungos naudotojai turi teisę nesutikti su tokiu duomenų tvarkymu. Norėdami gauti daugiau informacijos, žiūrėkite II.I.1.d.skyrių Bendrovė taip pat gali naudoti šią informaciją, kad praneštų vartotojams apie rinkimus, balsavimą, referendumus, politinius ir kitus procesus, susijusius su mūsų paslaugomis.

 

  1. Bylos nagrinėjimas ir teisiniai reikalavimai

Mes galime naudoti surinktą informaciją, kad ištirtume ir išspręstume pretenzijas ir ginčus, susijusius su jūsų naudojimusi įmonės paslaugomis, taip pat kitais teisėtais tikslais arba atsakydami į reguliavimo institucijų, vyriausybinių agentūrų prašymus ir kitus oficialius prašymus.

 

 

 

 

 

 

 

6.Trečiųjų šalių slapukai ir technologijos

 

Slapukai yra maži tekstiniai failai, kurie saugomi jūsų naršyklėje arba jūsų įrenginyje per svetaines, programas, internetinius išteklius ir reklamas. "Bendrovė" naudoja slapukus ir panašias technologijas tokiais tikslais kaip:

Taip pat galime leisti kitiems teikti mums statistines auditorijos matavimo ir analizės paslaugas arba mūsų vardu skelbti reklamas internete, stebėti tų reklamų efektyvumą ir apie jas mus informuoti. Šie asmenys ir organizacijos gali naudoti slapukus, žiniatinklio indikatorius, SDK ir kitas technologijas, kad identifikuotų jūsų įrenginį, kai lankotės mūsų svetainėje ir naudojatės mūsų paslaugomis, taip pat kai lankotės kitose svetainėse ir paslaugose.

 

 

Informacijos perdavimas ir atskleidimas

 

Tam tikrais atvejais "įmonė" gali pateikti surinktus duomenis kitiems asmenims ir organizacijoms, įskaitant:

  1. Kiti vartotojai
  1. Vartotojai ir organizacijos pagal jūsų pageidavimą

Visų pirma, mes galime dalytis jūsų informacija su:

  1. Plati auditorija skelbiant turinį viešame forume

Džiaugiamės galėdami bendrauti su vartotojais, įskaitant socialinius tinklus ir kitas mūsų platformos priemones. Kai bendraujate su mumis šiais kanalais, jūsų pranešimai tampa prieinami įvairiems žmonėms.

 

  1. Įmonės paslaugų teikėjai ir partneriai

"Bendrovė" gali teikti informaciją savo tiekėjams, konsultantams, rinkodaros partneriams, tyrimų bendrovėms ir kitiems paslaugų teikėjams bei verslo partneriams. Tai apima, bet neapsiriboja:

  1. Asmenys, organizacijos ir valdžios institucijos (teisiniams klausimams spręsti ir ginčams spręsti)

"Bendrovė" turi teisę pateikti Jūsų duomenis, jei mano, kad to reikalauja įstatymai, kiti teisės aktai, galiojanti sutartis, teisinis procesas ar valdžios institucijos prašymas arba jei tai būtina saugumo sumetimais ir pan. Tai apima informacijos teikimą teisėsaugos pareigūnams, įgaliotoms valstybinėms įstaigoms, oro uostams (jei informacijos teikimas yra darbo oro uosto teritorijoje sąlyga) ir kitoms trečiosioms šalims tiek, kiek būtinas siekiant įgyvendinti mūsų paslaugų teikimo sąlygas, vartotojo sutartis ar kitas taisykles, apsaugoti "įmonės" ir kitų asmenų teises ar turtą ir užtikrinti pastarųjų saugumą, taip pat pretenzijų ir ginčų, susijusių su jūsų naudojimusi mūsų paslaugomis, atveju. Jei naudojatės kito asmens kredito kortele, pagal įstatymus galime būti įpareigoti tos kredito kortelės savininkui pateikti tam tikrą informaciją, įskaitant informaciją, susijusią su jūsų kelionėmis.

  1. Kiti asmenys su jūsų leidimu

Iš anksto įspėjusi ir gavusi Jūsų sutikimą, bendrovė taip pat gali perduoti trečiosioms šalims informaciją, kuri nėra nurodyta šioje Politikoje.

 

 

Informacijos saugojimas ir naikinimas

 

"Įmonė" naudoja profilio informaciją, kad galėtų teikti jums paslaugas, ir saugo ją tol, kol turite profilį.

 

"Bendrovė" saugo tam tikrą informaciją, įskaitant informaciją apie operacijas, vietą, įrenginius ir platformos naudojimą 7 metus, laikydamasi teisinių, mokesčių, draudimo ir kitų reikalavimų regionuose, kuriuose ji veikia. "Bendrovė" uždaro prieigą ir draudžia naudoti informaciją, kuri nebėra būtina "Bendrovės" paslaugoms teikti, palaikyti vartotojus, gerinti paslaugų kokybę ir kitus veiklos tikslus. Tokie duomenys naudojami tik siekiant laikytis šių reikalavimų, saugumo, sukčiavimo aptikimo ir prevencijos.

 

Prašymą ištrinti asmens duomenis galite bet kada pateikti skiltyje "Apie paraišką.Gavusi tokį prašymą, "įmonė" ištrina visą informaciją, išskyrus tą, kurią ji privalo saugoti. Kai kuriais atvejais, pvz., Dėl skolų ar neišspręstų ginčų, "įmonė" negali ištrinti paskyros. Pašalinus šiuos veiksnius, "įmonė" ištrina duomenis laikydamasi aukščiau aprašytos procedūros.

 

"Bendrovė" taip pat gali saugoti tam tikrą informaciją, jei tai būtina mūsų teisėtiems verslo interesams, tokiems kaip sukčiavimo prevencija ir vartotojo saugumas bei apsauga. Pavyzdžiui, jei "įmonė" blokuoja naudotojo profilį dėl nesaugaus elgesio ar saugos pažeidimų, galime išsaugoti tam tikrą informaciją apie tą profilį, kad neleistume naudotojui ateityje sukurti naujo "įmonės" profilio.

 

 

Konkreti informacija ES naudotojams

 

Nuo 2018 m. gegužės 25 d. vartotojų asmens duomenys Europos Sąjungos teritorijoje bus tvarkomi vadovaujantis šiuo reglamentu: ES Bendruoju duomenų apsaugos reglamentu (toliau – BDAR). Šiame skirsnyje pateikiama informacija apie naudotojų teises ES ir "bendrovės" pareigas pagal pirmiau minėtą reglamentą.

1 Naudotojų teisės ES

Jei esate programėlės naudotojas ES, turite toliau nurodytas teises, susijusias su įmonės atliekamu jūsų asmeninės informacijos tvarkymu. Norėdami pasinaudoti šiomis teisėmis, žiūrėkite toliau pateiktą informaciją.

Naudotojai už ES ribų taip pat gali pateikti prašymą paaiškinti, ištaisyti, ištrinti ar perduoti savo asmens duomenų kopiją:

            ◦ Jūs turite teisę prašyti paaiškinti, kokią informaciją "programėlėje" turi apie jus ir kaip ta informacija naudojama.

            ◦ Jūs taip pat turite teisę gauti duomenų, kuriuos "programa" renka apie jus su jūsų sutikimu, kopiją arba suteikti jums prašomas paslaugas.

Jei manote, kad "programėlėje" yra netikslios informacijos apie jus, galite pateikti prašymą dėl būtinų pataisymų. Daugiau informacijos apie taisymo informacijos taisymą arba prašymą ją rasti rasite toliau pateiktame skyriuje "Paaiškinimas, kopijos ir taisymas".

        ◦ Vartotojai gali bet kada paprašyti ištrinti savo profilį. Tai galima padaryti meniu "Apie". Mes galime saugoti tam tikrą informaciją apie jus, kaip to reikalauja įstatymai ir teisėtais verslo tikslais.

        ◦ Norėdami gauti daugiau informacijos apie įmonės informacijos saugojimą ir ištrynimą, žiūrėkite Informacijos saugojimas ir sunaikinimas.

      ◦ ES naudotojai turi teisę nesutikti, kad "įmonė" tvarkytų asmens duomenis, be kita ko, rinkodaros tikslais naudojant automatizuotas duomenų tvarkymo sistemas ir (arba) automatizuotą sprendimų priėmimą. "Programėlė" gali toliau tvarkyti jūsų informaciją nepaisydama prieštaravimo, jei toks tvarkymas atitinka Bendrojo duomenų apsaugos reglamento (BDAR) reikalavimus.

      ◦ Be to, naudotojai ES turi teisę pateikti skundą dėl "įmonės" atliekamo asmeninės informacijos tvarkymo Nyderlandų duomenų apsaugos institucijai (Autoriteit Persoonsgegevens).

Adresas skundams siųsti:

Autoriteit Persoonsgegevens

Postbus 933742509 AJ DEN HAAG

( 31) - (0)70 - 888 85 00

       ◦ Be to, klausimus, komentarus ir skundus galima siųsti "įmonės" duomenų apsaugos pareigūnui.

  1. Duomenų tvarkymo pagrindas

Pagal Bendrąjį duomenų apsaugos reglamentą įmonės privalo tvarkyti ES gyvenančių naudotojų asmeninę informaciją dėl konkrečių teisinių priežasčių. Kaip aprašyta toliau, programėlė tvarko naudotojų informaciją Bendrajame duomenų apsaugos reglamente nurodytais pagrindais:

     ▪ Vartotojo profilio duomenys, reikalingi profiliui sukurti ir tvarkyti, įskaitant tapatybės patvirtinimą, informacijos apie keliones, užsakymus perdavimą ir galimybę atlikti bei gauti mokėjimus.

     ▪ Vairuotojo buvimo vietos duomenys, reikalingi vairuotojams priskirti vartotojams, taip pat kelionėms ir navigacijai sekti.

     ▪ Informacija apie sandorius, susijusius su "įmonės" paslaugų naudojimu.

     ▪ Naudojimo informacija, reikalinga įmonės paslaugoms palaikyti, optimizuoti ir tobulinti, įskaitant premijų sumų nustatymą (kartais naudojant kitą informaciją), vairuotojų priskyrimą vartotojams ir kelionės išlaidų bei vairuotojų pajamų apskaičiavimą.

   ▪  Palaikyti ir pagerinti paslaugos patikimumą ir vartotojų saugumą. Pavyzdžiui, renkame dokumentų tikrinimo duomenis (kai tai leidžiama pagal įstatymus), kad nepatikimi naudotojai negalėtų teikti paslaugų per mūsų programas. Be to, mes naudojame asmeninę informaciją, kad neleistume asmenims, užsiimantiems nesąžininga ar pavojinga veikla, naudotis mūsų paslaugomis. Pavyzdžiui, galime saugoti užblokuotų vartotojų duomenis, kad jie negalėtų naudotis įmonės programomis. Naudojimo informacija taip pat reikalinga tam, kad vairuotojai nebūtų priskirti naudotojams, kuriems kyla didelė konflikto rizika (pavyzdžiui, jei naudotojui anksčiau buvo pateiktas skundas).

   ▪ Siekdami užkirsti kelią, aptikti ir kovoti su sukčiavimu, susijusiu su mūsų paslaugų naudojimu. Pavyzdžiui, kai vartotojo profilio duomenys ir informacija apie jų buvimo vietą, jų gautus įrenginius ar paslaugas naudojami siekiant aptikti ir užkirsti kelią apgaulingai veiklai, nukreiptai prieš "įmonę" ir kitus vartotojus.

   ▪ Informuoti teisėsaugos institucijas apie nusikaltimus ar grėsmes visuomenės saugumui.

   ▪ Teikti palaikymą vartotojams.

   ▪ Gerinti paslaugų kokybę ir kurti naujas paslaugas. Tai apima, bet neapsiriboja: optimalios paėmimo ar išlaipinimo vietos nustatymą, (naujų) funkcijų rekomendavimą, navigacijos sistemos tobulinimą, bilietų kainų optimizavimą ir partnerių (vairuotojų ir kurjerių) priskyrimą vartotojams.

   ▪ Mokslinių tyrimų ir analizės tikslais. Tai visų pirma apima naudojimo tendencijų analizę, siekiant pagerinti vartotojo patirtį, taip pat padidinti mūsų paslaugos saugumą ir patikimumą.

   ▪ Tiesioginės rinkodaros tikslais. Tai apima, be kita ko, duomenų analizę, siekiant nustatyti tendencijas ir kurti suasmenintus rinkodaros pranešimus.

    ▪ Vykdyti "įmonės" paslaugų teikimo sąlygas.

 

   ◦ "Bendrovė" privalo laikytis regionų, kuriuose ji veikia, teisės aktų reikalavimų, pagal kuriuos mes privalome rinkti, tvarkyti, perduoti ir saugoti Jūsų asmens duomenis. Pavyzdžiui, "įmonė" turi laikytis daugelio miestų ir šalių įstatymų ir kitų teisės aktų, pagal kuriuos ji privalo rinkti kelionės informaciją, saugoti ją ilgesnį laiką ir pateikti jos kopijas vyriausybei ir kitoms institucijoms. "Bendrovė" naudoja jūsų asmeninę informaciją, kad atitiktų įstatymus ir kitus teisės aktus, kai jie taikomi jūsų "Įmonės" programų naudojimui.

   ◦ Be to, "įmonė" gali perduoti informaciją teisėsaugos institucijoms, įskaitant teismą trečiųjų šalių prašymu.

   ◦ "Bendrovė" turi teisę rinkti ir naudoti jūsų informaciją su jūsų sutikimu. Savo sutikimą galite bet kada atšaukti. Jei atšauksite savo sutikimą, gali būti, kad negalėsite naudotis paslaugomis ir funkcijomis, kurioms reikalinga informacija, kurią surinkome arba naudojame gavę jūsų sutikimą.

   ◦ Gavusi vartotojų sutikimą, "įmonė" renka ir naudoja duomenis, reikalingus vartotojų aptarnavimo kokybei gerinti, papildomoms paslaugoms ar funkcijoms teikti, taip pat bendrauti su vartotojais. Jei naudojatės "įmonės" paslaugomis ES, jums leidus renkama ir naudojama ši informacija:

   ▪ Vietos duomenys (naudotojams, užsakantiems keliones) Vietos informacija realiuoju laiku (pavėžėjimo paslaugų teikėjams)

   ▪ Pranešimai apie kelionės būseną Pranešimai

   ▪: nuolaidos ir naujienos

   ▪ Sinchronizavimas su kalendoriumi

 

 

Pasirinkimas ir skaidrumas

 

  1. PRIVATUMO NUSTATYMAI

"Įmonės" programos meniu "Apie" suteikia vartotojams galimybę nustatyti arba keisti vietos ir kontaktinių duomenų siuntimo bei mobiliųjų pranešimų gavimo iš "įmonės" parinktis. Štai kaip sužinoti apie privatumo parametrus, kaip juos nustatyti arba pakeisti ir jų išjungimo pasekmes.

  1. ĮRENGINIO LEIDIMAI

Dauguma mobiliųjų platformų ("iOS", "Android" ir kt.) įdiegia tam tikrų tipų duomenis, kurių programos negali pasiekti be jūsų sutikimo. Šiose platformose yra įvairių leidimų sistemų, skirtų jūsų sutikimui gauti. "IOS" platforma, kai programą naudojate pirmą kartą, įspėja, kad "įmonės" programa bando pasiekti tam tikrų tipų duomenis, ir leidžia priimti (arba atmesti) atitinkamą užklausą. "Android" įrenginiai praneša apie leidimus, kurių reikia, kad "įmonės" programa veiktų, kad galėtumėte naudoti programą. Tokiu atveju laikoma, kad jūsų naudojimasis programa suteikia tokius leidimus.

  1. ĮVERTINIMAI IR REITINGAI

Po kiekvienos kelionės keleiviai gali įvertinti vairuotojus, taip pat palikti atsiliepimus apie tai, kaip kelionė vyko. Reitingų sistema padidina šalių atsakomybės už jų elgesį lygį. Tai padeda sukurti pagarbią ir saugią atmosferą tiek vairuotojams, tiek keleiviams.Vairuotojo reitingą galima rasti "įmonės" vartotojų klientams skirtos programos įgulos pasirinkimo skirtuke, jei įmonė naudojasi reitingų sistema.

  1. PAAIŠKINIMAI, KOPIJOS IR PATAISYMAI

Galite paprašyti iš "įmonės":

Savo profilyje užregistruotą vardą, telefono numerį ir el. pašto adresą galite pakeisti įmonės programos profilio sąrankos meniu. "Įmonės" programoje taip pat galite rasti kelionių, užsakymų, pristatymų istoriją.

  1. RINKODAROS MEDŽIAGOS GAVIMO ATSISAKYMAS

Galite atsisakyti gauti reklaminius laiškus iš "įmonės", siųsdami užklausą įmonės el. Pašto adresu. Taip pat galite atsisakyti gauti el. laiškus ir kitus pranešimus iš "įmonės", vadovaudamiesi tuose pranešimuose pateiktomis instrukcijomis. Atminkite, kad jei atsisakysite, vis tiek galime jums siųsti nereklaminius pranešimus, pvz., kelionės kvitus ar jūsų profilio informaciją.

 

 

7.Politikos atnaujinimai

 

Ši politika retkarčiais gali būti keičiama. Jei atliksime esminius pakeitimus, informuosime jus apie juos per "įmonės" programas arba kitomis ryšio priemonėmis, pavyzdžiui, el. Paštu. Tiek, kiek leidžiama pagal galiojančius įstatymus, jūsų naudojimasis paslaugomis gavus tokius pranešimus reiškia, kad sutinkate su pakeista politika.Raginame jus periodiškai peržiūrėti šią privatumo politiką, kad žinotumėte apie naujausius pakeitimus. Taip pat bus galima peržiūrėti ankstesnes mūsų privatumo politikos versijas.

 

 

Руководителю автопарка предприятия

В 2024 году электронный путевой лист станет обязательным. Читайте подробности